NORAH JONES

... var helt underbart fantastiskt helt stort amazing. Men jag kanske ska ta helgen fran borjan for dom som ar intresserade, inte? cry me a riverrrr.
Vad gjorde jag i fredags egentligen? jag kommer inte ihag alls, jag tror jag pratade med martin, eller? joooo, jag kommer ihag nu. Familjen har ju fixat skype nu sernnii sa yes, jag pratade med martin :) Lika nice som vanligtt.
Igar lordag var jag med zachary nastan hela dagen. Sen fick jag ett sms om att min kompis skulle ha en potluck, som jag nu oversatte till svenska till KNYTKALAS. hahha, later ju coolt ellerhur? knytkalas. Men det var iaf jattetrevligt, det var jattemycket folk som kom och vi bara hade jatteroligt hela kvallen som avslutades med en sen pineapple express. Den borde vinna pris. Iaff, sa var ju jag tvungen att ta med mig nagonting men jag hade ju varken kunskaper om amerikansk matlagning eller tid att aka till affaren sa det slutade med att zach bakade en kaka at mig :) den blev smarrigg varre.
Idag vaknade jag upp med planen i huvudet att gora helgens laxor men ackkk nej sa att saga. Jag kommer ner och far reda pa att vi ska aka till ett place som heter main event. Det var typ som en spelhall/bowlinghall/laserdome/klattringsvagg/jagvetintevad.. Dit akte vi iaf, jag och familjen, och gjorde massa roliga grejer. Kommer ni ihag, mina trogna lasare, den dar videon jag postade for skitlangesen om "the virtual rollercoaster"? Den testade jag idag iaf, jag och alex. Den borde vinna pris den med.
Sen spoade jag familjen och typ 300 tolvariga pojkar i laserdome. Okejjj, jag springer ju mest runt, bumpar in i vaggar och skriker ganska hogt, men jag var anda ganska grym. Ganska.
OKEJJJJ, SENNNNN... akte jag till maria, hangde dar ett tag, sen akte vi in till downtown austin och iihhh gick in pa stubb's bar, som var typ varldens minsta lilla mysiga stalle. Vi var dar tidigt sa vi stog typ nastan allra langst fram. Jag kunde typ.. jag vet inte, kanna norah's fotsvett, sa nara var vi! Det var hur grymt som helst och kanslan var pa topptoppen sa att saga! Sjalvklart sa glomde jag och min begavade hjarna kameran hemma men det kommer bilder fran marias! Sa lange far ni noja er med en cool video fran oss.
TJINGELING!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0