LOSER I STOVLAR

Skolan var helt okej idag, jag har borjat slacka lite grann nu men whateverr, det ar mina sista veckor och jag tanker inte spendera dom med att gora laxor. Det gor ingenting, jag gor nothing och jag far fortfarande alla A+. Hur? For jag ar awesome. Eller for att amerikaner ar liter efter. Det kan ju vara sa ocksa.
Efter skolan idag sa foljde jag med alicia till hennes weight watchers meeting, en helt klart amerikansk upplevelse, inte sant? Jag satt dar och kande mig skithealthy bland alla... lite rundare manniskor :) Sen akte vi och at kinesbuffe. Haha, later kannibaliskt. Gott var det iaf, at hur mycket sushi du vill, gissa om jag typ spydde pa hemvagen sa att saga.
I helgen har mina kompisar bestamt sig for att tvinga med mig till en, vagar jag saga det.. country dancing club. Jag vet, typ square dance och sant. Herregud, boots och hatt maste man tydligen ocksa ha om man inte vill verka som en loser. Vem ar losern liksom? Hattdansarna om ni fragar mig. Men jag ar anda lite excited. Det ar ju sant man maste ha gjrot om man har levt i texas i ett ar :)
26 DAGAR KVAR HORNI!

Kommentarer
Postat av: Camilla Lidqvist

Have fun...

2010-05-20 @ 07:48:20
Postat av: Moa

Hej Caroline!

Jag håller på Dig.Du är en för det mesta mycket klok och sund tjej, som löser alla problem på ett smart sätt. Längtar efter att se dig snart igen.

Kram Moa

2010-05-22 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0