DOM HAR DUMMA INLAGGSRUBRIKERNA GER MIN ANGESTATTACKER

HOLA MONGOLIDOS!
Spanskan ar pa topp iaf.
Jag har val inte skrivit pa ett tag antar jag, skams pa mig, men det kanske ar dags for ett langt inlagg nu? Jag vet ju att ni alskar mycket text och lite bilder? For min del gillar jag att bara kolla roliga youtube videos, som den nedan. DEN BLIR JU ALDRIG TRAKIG! Jag skrattar lika mycket varje gangg (:
Jag vet inte var jag ska borja, forra veckan var det dansuppvisning, later ju coolt. Dance show kanske? Inte mycket coolare det, jag shakade min rumpa in front of mycket manniskor iaf. Det var jatteroligt. Nu efter sa skulle vi egentligen borja lara oss att tap-a, vad heter det? spett holl jag pa att skriva, hahah, STEPP! Mennnn det visade sig att vi ska gora nagot annat nu, det blir nog roligt iaf :)
Den har veckan har varit varldens langsammaste in history. Formodligen mest for att alla har gatt och langtat till iman, fredag. Da ska hela skolan namligen till SIX FLAGS, det dat stora nojesfaltet ni vet. Det kommer bli awesome. Sa snart borde Dee ringa pa min dorr och komma och hamta mig och sa ska jag sova over hos hennes place. Sa jag kanske borde fa till den har bilden till inlagget innan hon kommer, ha en kul helg! I WILLLL (:
Spanskaklassen igar, vi hade ett sa kallat "class party" utan att lararen visste det. Vi smog in innan han kom till skolan och dekorerade och alla tog med sig mat. Det var najs! Idag laste vi ut en spanskabok som vi har last hela aret. 400 freaakkinnggg sidor pa freeaakinnggg spanska! I know. I'm awesome.
Iman ar det exakt en manad kvar tills jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0