COOL TJEJ SKRIVER INLÄGGSRUBRIK

okej, det kanske har blivit lite mycket John Mayer på senaste, men jag är fortfarande i extas!! stavas det så? hahah, iaf, idag tänkte jag försöka skriva ett inlägg utan att nämna honom, men hittils har det ju inte gått så bra ellerhur?:)

Idag hände det massa roligt iaf. Vi hade lockdown-övning under dansen. Det är typ som en brandövning fast man övar på vad man ska göra om det skulle komma in ett psyko med pistol i skolan, HAHAHAA!! det behövs i sverige ellerhur? CRAZZYYYY
Så på dansen gjorde vi andra saker, som till slut ledde till lite movies:)





Efter skolan hade vi något som hette Powder Puff Game, vilket är när tjejerna spelar amerikansk fotboll, och killarna är cheerleaders. HUUURRR kul som helst, det var längesen jag skrattade så mycket. Jag vet inte, jag har massa filmer och bilder på kameran men det verkar inte funka att överföra till datorn, blääädå. Jag ska testa att starta om datorn, annars kommer väl dom imån i guess!
Efter matchen åkte jag och dee till sonic och där träffade vi VÄRLDENS REDNECK! godness! helt crazy i huvudet. Jeans och kamoflagetröja, keps, boots, snus, rasist, YOU NAME IT! helt galen snubbe som ville att jag skulle lära honom helt weirdo-swedish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0