PROOOMMMM

Idag åkte jag till kyrkan, min familj ville inte gå men min will kom och hämtade mig så att jag kunde gå iaf, i like church! Vår ungdomsledare Mark slutade idag vilket var lite sorgligt, och jag kan ju inte hålla mig när jag ser andra gråta, jag bölar ju för fullt! Speciellt vuxna människor! Men det gick faktiskt ganska bra ändå, jag kommer sakna Mark though!
Sen frågade min kompis Jesse som också går i min kyrka om jag ville GÅ PÅ PROM med honom! Jag är superexcited!! Jag är ju junior här vilket är som 2an på gymnasiet, och juniors har ingen prom på min skola så jag trodde inte att jag skulle få gå. Men nu frågade ju Jesse så jag är jätteglad! Jag gillar honom inte på "det sättet, blink blink", och han har redan flickvän, så vi går som vänner. Jag har lite misstankar om att han är gay också, men jag kan ju ha fel., haha! Ååh jag är så excited iaf. Jag måste köpa långklänning, vilket jag egentligen inte vill för jag föredrar kortare men det är tydligen värsta fancy, på ett "mansion"! Herreeejäävllarrr va snygg jag ska se ut! Nu är jag ute och surfar interätet för den perfecta klänningen. Det kommer bli grymt!
PUSSSEELIIPUSSIIIITUSSSI


från 9ans "bal" okayy theennnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0