NORAH JONES

dagen började med spanskalektion där några hade gjort ett project med en piñata, och eftersom jag är retaderad svensk och aldrig har gjort det fick jag självklart äran att slå den. Åh jag skulle ha filmat, jag skrattade så jag höll på att dö, och alla andra också för den delen, men man får ju bjuda på sig ellerhur? Och det var grymt! Efteråt sa min spanskalärare att jag fick ta hem den om jag ville, som minne av min första piñatastrid, så här sitter jag nu med mitt godisägg utan godis i



Sen gick dagen som vanligt. På fysiklektionen hade jag och Reaghen roligt, jag gjorde riktigt snygga porträtt på henne på paint men hon ville bara låta mig ha kvar den här. Dom andra var ju ganska så mycket snyggare, men okej. Eller okej, jag var snyggare och Reaghen var fulare :)



När jag kom hem så fick jag reda på att Norah Jones kommer till Austin första maj. Jag ringer direkt till min kära, gubbmusikgillande vän maria som blir minst lika exalterad. Imån köper vi biljetter och planerar vårat valborgsfirande, här i USA har dom ju inte ens det så det blir att ha en liten svensk get-together: Jag, Maria och Norah Jones, AWESOME!



Sen pratade jag med Lucy och planerade hennes vistelse, men hon var mer på paint-humör, jag vet, alla älskar paint



GRYMT INLÄGG, nu blire sängen och sovmorgon imån till halv 1 för jag behöver inte ta graduation-test, WOHOOO!


Kommentarer
Postat av: Lucy mörgan!

Paint is the new shit. Men måset erkänna att eran var snyggare än våran

2010-03-03 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0