NEW YORK BABYY

Lördag. Jag sov ut för första gången på superlänge, jag vaknade kvart i 8 i och för sig och fick panik för jag trodde att jag hade öfrsvoit mig, men så kom jag ju på.. det är ju lördag. Så jag somnade om och sov till elva. Nu har jag precis gjort min del i husstädningen, men jag tänkte att när jag ändå är i gång så kan jag ju lika gärna städa mitt eget rum nu, för det är lite kaos. Det är ju tråkigt att ha en stor garderob om allt ligger på golvet.. Jag måste nbog tvätta lite också, för duuddee, imån bitti åker jag ju till NEW YORKKK!!! yes man! Jag hade hoppats på att få åka lite skidor men nu verkar det som om det har kommit en regn/sol-front där uppe så det blir nog inget. Lite tråkigt sådär men det är okej:) Man har ju ingenting att klaga på så att säga.

Okej, coolt intressant inlägg. Nu kommer Dee snart och hämtar mig så ska vi åka och fixa hennes hår, jag kanske ska klippa mitt också? NÄÄÄHH, jag satsar på långt! Lugg? Nejjjj, jag embracear min höga panna!

PEACE MAN!


Bild från i torsdags som jag hittade på face, det är så roligt hur lätt det är att hitta sin egen blonda kaluffs bland alla brunetter. Här stormar vi planen och kör "the wigalo".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0