LÖRDAG, SÖNDAG

okej... igår, lördag, sov jag till 12, hur skönt som helst! Jag har inte fått sova ut på jättelänge. Sen åkte jag och familjen och åt lunch och jag passade på att shoppa lite, ehh. Det blev iaf ett par skor och ett linne/tröja grej. Sen kom Dee och hämtade upp mig och vi åkte och träffade hennes på-g-pöjk och hans vänner. Pundare allihopa, men det var ju roligt att lyssna på deras messed up braines så att säga:) Sen åkte jag och Dee och två utav Dee's kompisar och tatuerade Dee!! Ahhh, hon grät och klämde mina händer så att dom var helt röda, sen försökte hon få mig att göra det och vi var på sånt flummhumör att jag NÄSTAN gjorde det! Galet ellerhur? Tänk om jag hade vaknat upp idag med en tatuering på kroppen? bläää, va läskig tanke. Hahha,, men det var ju tur att jag hade hjärnan i behåll just då:) Nu låter det ju som om vi hade druckit och grejer, men så var inte alls fallet, vi var bara väldigt flummiga. Jag får ju faktiskt inte ens dricka här.

Idag, söndag, var en totally skype-med-svenskar-dag. Jag Åkte till kyrkan i och för sig och hängde med lite galna amerikanos, men annars är min svenkhjärna på topp nu, märker ni inte det? score.
iaf, innan kyrkan hade jag tid att prata lite med Lollo. Sen efter kyrkan pratade jag med Andreas. Sen Lucy. Sen hade vi en liten New York-Reunion med Joanna, Christopher, Martin och Måns. Var höll David och Victoria hus är frågan? Lucy var med på ett hörn för 5 sekunder innan hon var tvungen att gå. Sen började alla droppa ut en efter en och kvar var jag och Martin, som jag inte hade pratat med sen vi var i NY! Eller jo, lite, men hans skype cpar oftast så, ja :) men vi fortsatte iaf prata och sen stängde min dator av sig, bara sådär (CPPPPP) och då var klockan plötsligt kvart i 3 och nu är jag inte alls trött. Martin försvann han med så nu sitter jag här, superpigg och skriver världens längsta meningslösa blogginlägg istället. Jag tröttnade snabbt på Facebook.

Aja, jag antar att jag får försöka sova, bläää
GODNATT-HATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0