LÖ DEJT

Okej, eftersom jag är texas största svenska bloggerska (no offence maria) så tänker jag uppdaterna om the date på en gång. Det gick väl inte toppenbra, jag hade bara träffat honom en gång förut men han verkade ju trevlig och han fick mig att skratta hela tiden, men idag.. jag vet inte, han kanske var nervös, men han var verkligen en jerk. Gick totally för fort fram och bara drog jätte-inappropriate skämt. Suckk, jag hade sett fram emot det men blää nej tack.

Annars går livet riktigt bra! Jag är gladare än någonsin, skolan är grym, vännerna är grymma och på tisdag kommer grymmaste lucy hit! Åh jag är så excited. Hon kommer på tisdag kväll och lämnar mig på lördag, så det blir inte jättemånga dagar men vi ska hinna med så mycket roligt. På torsdag ska hon till exempel följa med mig till soccer banquet (för er som är förvirrade så är det typ som en minibal för alla soccer girls and boys) och det kommer bli helt toppengrymt! Ihhhhh, och på lördag kanske jag och Anh ska ta en tripp till San Antonio och ha roligt men vi får se vad Alicia och Dan säger.

Nu ska jag bara gå och lägga mig, inte göra läxor eller någonting. Eller först ska jag lyssna på mina och martins cpkonversationer på skype, tydligen så fanns det ett program som spelade in konversationer som jag nog har klickat igång utan att veta vad det är. Jag hittade massa konstigt i den mappen så att säga! Satan i hela vintergatan som christopher säger, hela tiden! Bevisat!  


Nu börjar sommaren komma till texas på riktigt, idag var det 28 grader celcius, wohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0