DANCE WITH ME MR. SNUGGLES

Det är söndag morgon och solen skiner idag igen! Igår var det 80 grader vilket är typ 25 celsius, skönt så att säga. På kvällen åkte jag och alla tjejer och killar från soccer till sjön och grillade och hade det supermysigt. Jag hade iofs på mig shorts och frös ihjäl efter att solen gick ner. Haha sen ställde alla sina bilar i en cirkel runt oss och satte på sina headlights så att vi skulle kunna se grejer och emmaleigh spelade dessutom musik i sin, så när hon försökte köra hem senare på kvällen så hade batteriet dött! Hahaha, jag dog, stuck ute på ett place mellan en sjö och en kohage, GRYMT. Sen gjorde dom iaf något coolt mellan hennes och reaghens motorer så den funkade igen, det var ganska legit.  

Nu ska vi snart till kyrkan, och idag ska vi till en ny. Mest för att min familj är lite less på den vi brukade gå till, så jag deppar lite för det blir ju svårt att träffa kyrkvännerna utan att gå till kyrkan, menmen.. det kanske finns några trevliga people i den nya också.

Jag tänkte lägga upp bild från igår men blogg.se verkar inte vilja just nu, så ni får klara er.
Catch you on the flip side!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0