CAROLINE VÅRTIPSAR HOHO



Alex kom precis in i mitt rum och sa att han hade haft mardrömmar och frågade om han fick sova här, awww jag fick så dåligt samvete när jag fick följa honom tillbaka till sitt eget rum. Men han kissar ju fortfarande i sömnen, och där går gränser för sängdelande ellerhur?

C : I'll slap all the monsters' butts if they try to get to your room!
A : You're not strong enough!
C : Oh really? Feel my arm muscles!
A : Nope, not strong enough. They will punch your weenie!
C : I don't have a weenie alex...
A : Why not?
C : Eehhh...
A : Then what do you have?
C : EEEHHHHH, I.. I don't know......... Sooo, how was school today?

SÅ TYPISKT ALEX! vad skulle jag säga då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå jag har lockig lugg och rakt hår, vad äre du säger?

2010-03-05 @ 01:36:23
Postat av: Anonym

HAHAHAA Älskar både ditt hår och Alex!!!! HAAhahahaha :D gooo han är asså

2010-03-06 @ 14:41:04
Postat av: Sonya (som saknar Caroline hur mycket som helst!)

oj glömde skriva att det var från mig, eller asså det var jag som skrev det :P

2010-03-06 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0