WE WILL ALWAYS HAVE VEGAS, WHOOP WHOOP

Det faktum att min dator gick sonder kanns lite battre nar allting ar sa grymt har! Gardagen hos emmaleigh var grymt, idag solade jag i 30 minuter och blir grymt brun, sen malade jag grymma paskagg. Later sa kom anh och hamtade upp mig och vi motte upp dee, harrison, simeon och ryan pa tokyo steak house, vilket ar en japansk restaurang dar dom lagar maten framfor en och gor massa galna tricks med knivar och eld och grejer, jag holl pa att fa en hjartattack en sadar 40 ganger. Grymt var det iaf.

"We will always have vegas, whoop whoop!"

Iman ar det tydligen paskaggsletning i huset tidigt pa morgonen och sen kyrkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0