UPDATE

I fredags var jag pa nagonting som dom kallade "Relay for life". Det var typ en stor tillstallning for att skapa cancer awerness. Massa folk samlades i Pflugerville high school och man gick runt och runt och runt heeela natten. Gick for kampa mot cancer liksom. Det var ganska coolt faktiskt. Jag holl ju pa att do lite sadar men det var hur kul som helst och jag traffade massa nya vanner. Det ar lite surt att traffa nya vanner nu sahar pa slutet for man vet att man ska aka hem snart, det ar superdupersupersurt att jag inte traffade kyle och zach tidigare an i fredags for vi blev basta vanner direkt. Ni vet sana dar manniskor som man precis har traffat men det kanns som man har kant hur lange som helst? sa var det med kyle och zach, skooona manniskor.

Jag kom hem lordag morgon utan att ha sovit nagonting sa jag sov till 2, gick upp, tog en dusch, sen kom anh och jeff och hamtade mig och vi akte hem till dee. Vi hangde dar ett tag sen akte vi hem till mig och tankte kolla pa 2012, men vi orkade inte riktigt fokusera pa filmen sa vi akte ut och at istallet. Sen hande det massa cpiga grejer med anh's bofriend sa ah.. det slutade iaf med att jag sov hos dee vilket var supernice.

Nu ar det sondag och klockan ar halv 11. Jag trodde att vi skulle till kyrkan men nu visade det sig att vi inte skulle det sa sangen lockar ju litegrann nu sa att saga! Jag tanker nog ga tillbaks till sangen och sen ska jag traffa kyle och zach, funfunfun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0