SUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Okej, sooooo... jag tappade precis min dator i golvet. Nu ar skarmen helt paj, sa jag kan inte anvanda den. Inget msn, inga svenska bokstaver, inget skype.. pa 2 och en halv manad! BAJS!
Johanna: Du har ju inte cancer iaf! Du ar ju frisk caroline!  
Det ar val sa man maste tanka, det ar ju bara en pryl. Det suger bara att jag inte kommer kunna prata med nagon tills jag kommer hem. Och nar jag kommer hem vantar en fet rakning for en ny dator. Eller jag kanske overlever med johannas supersnabba dator ett tag forst.

Aja, jag tankte bara saga att den har bloggen kommer bli kul nu! Tragiskt lite bilder, text man knappt forstar, och inlagg sadar en gang i veckan. Jag kanske far satsa pa massa random youtupeklipp och googlebilder istallet. WOHOOOO, heja hejbern.blogg.se!

idag fyller iaf emmaleigh ar sa vi ska aka hem till henne och ha en sleepover. Iman ska jag hanga med Anh, Dee och andra nerds. Pa sondag ska jag skriva uppsats om Vietnamkriget, waiiitttttt behover jag inte en dator for det? AHHH JUST DET! B-A-J-S!  


Kommentarer
Postat av: Lollo

Min present =(

Din stackare <3

2010-04-03 @ 13:26:08
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lars Bern

Tycker synd om dig Caroline. Det är ett hårt liv utan åäö, men om du omfördelar lite av kläd-/skokontot till en iphone eller ipod touch så kan du åtminstone få in rätt bokstäver.

Kram /Lars

2010-04-03 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0