SOVMORGON...AR

Den har veckan tar alla juniors TAKS tests, vilket ar ungefar motsvarande for vara nationella prov. Man tar bara proven om man ska gratuatea sa eftersom jag, svensk cooling, inte ska gora det i USA i alla fall sa far jag sovmorgon till 12.30 pa tisdag. Och onsdag. Torsdag ocksa. Och var ar en fredag utan en sovmorgon sa att saga? MUMMMMMSS. Imorse fick jag prata med ella for forsta gangen pa typ trehundra vilket var hur mysigt som helst. Jag saknar henne :) Igar var det forresten exakt 7 veckor kvar tills jag kommer hem, GALLLLETTTTTTTTTTT!!!!
Bild fran nerd-day, eftersom mina bildupplaggningar ar beroende av facebook nu.

Kommentarer
Postat av: maria

så himla najs! fast jag behöver inte gå till skolan förrens 1.45 hihi

2010-04-28 @ 19:06:14
URL: http://mittitexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0