LA PLANS

HEJ ALLA SOTA LASARE !
HA HA, just kidding. Idag var en jattebra dag, konstigt for mandagar suger ju alltid. Men det var verkligen en jattebra dag. Jag har bestamt mig for att inte deppa sa mycket over att jag maste aka hem langre utan bara spendera mina sista tva manader genom att vara glad och gora det mesta av dom. Och dom kommer verkligen bli toppen! pa onsdag ar det soccer banquet, den 2 maj ska jag se norah jones med maria och den 14 maj ska vi till six flags med skolan! och mycket mer, det kommer bli dom tva basta sista manaderna nagonsin! 

Jag kommer hem den 15 juni. Den 17 juni aker jag till Kroatien med familjen och direkt efter Kroatien ska jag stanna i stockholm ett tag och traffa vannerna fran new york! Jag kommer tillbaka fran stockholm den 3 juli och sen fick jag reda pa idag att den 6 juli.....

AKER JAG OCH JOHANNA TILL FREAKINGG LONDONN!!!! IIIIIIIIHHH! Det kommer bli sa toppen att gora nagonting bara jag och johanna innan hon aker ivag ocksa. Och jag har aldrig varit i london heller, iihhh jag ar sa excited!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh PUUSOCHKRAM EVERYBODY




Kommentarer
Postat av: maria

TAGGA!

2010-04-13 @ 16:11:39
URL: http://mittitexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0