BLOGGLUST: 0

AHHH, jag vill inte verka trakig, men jag vill verkligen inte aka hem till sverige just nu! Det ar en sa konstig kansla att veta att man inte kommer traffa sa himla manga manniskor igen! Nar jag lamnade sverige sa visste jag ju att jag skulle komma tillbaka, men nar jag lamnar USA nu om vad ar det, 50 dagar?, sa kommer jag lamna sa himla mycket for alltid liksom... AHH DET SUCKS!
Okej, gnallning avklarad.. vad finns mer pa listan?

Bara for ovanstaende gnallning sa forsoker jag gora sa mycket med mitt liv nu som det bara gar! Och idag, just nu nar jag kom hem fran skolan, ar nog forsta gangen den har veckan som jag har haft tid att blogga. Det faktum att jag inte har min dator paverkar val ocksa, men det ar nastan lite skont att den ar borta, det gor sa att jag kan leva mitt liv har just nu. Fast jag maste erkanna att jag saknar att prata med johanna supermycket! Att ga fran att prata nastan varannan dag till ingenting suger! Tur att det finns mail at least.

Idag ar det fredag och jag ska ut och traffa dee formodligen. Vi ska ga och kolla baseball och sen se kickass, har den filmen kommit ut i sverige an? Alla sager att den ar dokul har iaf.

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan kilaaa, LATER BROS.

Kommentarer
Postat av: Moa Bern

Hej Caroline!

Jag förstår verkligen,hur du känner det,men Du kan åka tillbaka. Vi brukar ju åka till USA titt som tätt, åtminstone jag och Du kan ju hänga med så kan vi hälsa på Tomas med familj och Du kan hälsa på din amerikanska familj och kompisarna.

Vem vet, du kanske vill studera igen något år i USA och Du har hela livet på dig att åka dit när Du vill.Du brukar ju se till att du får som Du vill!!!

Jag håller på och säljer mammas hus och då kommer jag att donera en del pengar till mina barnbarn.

Du kan ta ut dem när du fyller 18 år. Alltså finns det inga ekonomiska hinder att åka tillbaka.

Kram Moa

2010-04-24 @ 13:08:53
Postat av: Camilla Lidqvist

Kram

2010-04-25 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0