3,2,1, SOOONDAGGG!!

Dagen borjade bra for jag got to talk to johanna. Ni vet ju hur jag tappade min dator i golvet sa jag har inte haft skype pa ar och dar, nu har min familj antligen skaffat det sa jag kan prata igen. Nar inte dom anvander datorn iaf :) Skolan var bajs idag. Jag hade ingen lust till ingenting, det ar konstigt det dar med nar man sover for mycket sa blir man annu trottare. Kanske var det for att jag var less over grejer men nu pa kvallen blev det battre, och iman kommer bli en annu battre dag! Efter skolan hangde jag med jayme ett tag och sen kom dee och hamtade upp mig och vi akte hem till her cribbbbbb. Vi fixade trojor som kommer bli balla, jag ska lagga upp bilder pa bloggen nar dom ar klara :) Sen akte vi hem till mig och at kycklingenchiladas for er som vill veta vad som aker ner i min magsack, man ar ju inte en storbloggerska for intet liksommm... sen fargade hon min utvaxt som ser snygg och blond ut nu infor sommarennn.

Pa vagen till mig stannade vi pa starbucks, har jag berattat att dom har drive through starbucks har? Jag tyckte det var helgalet i borjar men idag kom jag pa mig sjalv med att tycka att det var helt normalt, jag kommer vara sa fet nar jag kommer tillbaks till sverige. I hjarnan iaf :) Dom har drive through bankomater ocksa, niiceee. Iaf, vad va det jag skulle beratta? AHHHH just det, den har laten kom pa i bilen, min och dee's lat, vi kan hela texten. Dee: "youuu are baddddd caroline!"
.
.
Pa sondag ar det norah jones konsert med maria! Hon sa att det tydligen var pa en liten mysig pub, iihhh jag ar superduperrrexciteddd

Kommentarer
Postat av: lollipooooop

FAvorite song haha !!

2010-05-01 @ 00:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0