välkommen tillbaka... eh ja

okej, vad missade jag, 4 dagar ? det här är mitt make-up homework som jag måste göra,

till imån: Matteprov, U.S history studyguide & 5 papper som jag måste fylla i blääää, engelskaprov, engelskatest, läsa engelskabok, 4 dansuppgifter... UUUSCH
till torsdag: Spanska uppsats, U.S history prov, U.S history uppgift, fysikprov & dansprov ÄNNU MERA BLÄÄ

seriöst, jag har precis vaknat upp från mitt döda tillstånd och vad händer när jag kommer till skolan? sparka ner mig igen tack! död kommer jag vara, men men jag kämpar på som den coola människa jag är. Det kan väl inte ta så lång tid att få allt färdigt, eller ? .... suck

alla var iaf väldigt snälla idag och dom hade saknat mig i skolan, det muntrar ju alltid upp, även om brandon tjatade om att jag hade fått svininfluensan, JAG HADE INTE SVININFLUENSAN !


Kommentarer
Postat av: Lollo

Oj harregud! Stackare!

Men du är grym det vet du, du kommer klara det så bra. Kom ihåg: vi är grymt stolta över dig här hemma, vi älskar dig och saknar dig enormt. Du finns alltid med i våra tankar och vi ler varje gång vi läser hur kul du har. Låt inte pluggandet ta bort ditt fina och underbara leende! Du är bäst, glöm inte det! <3 <3 <3

2009-09-30 @ 07:29:29
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: vickie

Åh I FEEL YOU jag var bara borta en dag men jag hade massa make up work. att vara borta fyra dagar. USCH.stackare. lycka till :p

2009-10-01 @ 02:31:39
URL: http://vickie.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0