pep rally !

Idag var allt i skolan som vanligt, jag fick sjuts hem av en i the soccer team. Det är så ballt att alla får köra här! Imån är det en hemmamatch för skolans amerikanska fotbollslag vilket är en stooor grej här. Alla lektioner förkortas så att vi ska kunna ha ett pep rally, en slags school spirit grej där skolbandet spelar, the cheerleaders do their thing, och man peppar laget för matchen på kvällen. Det kommer nog bli ballt ! Sen ska jag hem till en annan tjej i laget, hon ska ha en liten get-together med tjejer från laget med lite mat och sen ska vi på matchen, iiih det ska bli så roligt !
Nu ska jag plugga U.S. history för vi har ett quiz imån, yeeey. 
                          
                     Jag älskar att få mail så fortsätt skriva you guys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0