sjukhet sucks

gaaah, jag vill inte vara sjuk ! Igår sa läkaren att jag skulle vara hemma från skolan idag också. Bra tänkte jag, då kan jag sova ut och vila upp mig, göra läxor osv. Va fel jag hade. Jag vacknade med en timmas mellanrum hela natten på grund av min cphals som inte ville låta luft komma igenom, mysigt. När jag vaknade för hundraelfte gången klockan 9.12 bestämde jag mig för att gå upp, och kände plötsligt en megahuvudvärk. Seriöst värsta huvudvärken någonsin, jag kunde knappt gå utan att hålla mig i någonting. Läxor, till exempel två engelskaböcker som jag måste läsa, känns långt borta nu. Egentligen vill jag bara ringa pappa och höra att han tycker synd om mig men då vet jag att jag kommer börja gråta och längta hem så jag låter bli.
Åh, jag vill bara bli frisk, sjukhet suger ! förlåt för klagandet, men så är det ibland.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Man måste klaga ibland min älskade <3

Krya på dig sweetheart!

2009-09-24 @ 19:25:57
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lars Bern

Stackare, tänker på dig. Krya på dig!

Kram /Lars

2009-09-24 @ 21:35:14
Postat av: camilla Lidqvist

Ahhh, förstår din frustration...

Hoppas att du snart blir bättre...

Kramisar...

2009-09-24 @ 22:57:58
Postat av: Bengt Bern

Hej C, tråkigt att höra om din sjukdom men inte helt ovanligt i det "aurconditioning district" Hoppas det blir bättre snart. Pussar och kramar pappsen

2009-09-24 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0