partylördag..njeeeeeeh

det är en jättekonstig känsla att ha hur kul som helst här och samtidigt sakna allt där hemma så mycket. Jag skulle inte vilja åka hem nu för allt i världen, jag trivs verkligen super och gör så mycket roligt varje dag, även om det suger att vara sjuk för tillfället ! Jag lyssnade på Michael Bublé - Home, och så kände jag bara ÅÅÅÅÅH SVERIGE, men faktiskt, det är inte så hemskt. Bara när man får mail från mormor, då längtar jag hem som mest för hon är så bra :) iaffffffff.... 
 
imån vet jag inte om familjen vill åka till kyrkan för dom är trötta, men jag vill ändå gå så jag ska nog be will hämta mig, om inte jag vill sova också... ? hmm, vi får se, sömn låter ju rätt trevligt, men jag känner mig ganska handikappad nu när man inte har varit utanför huset på, vad är det, 4 dagar ? att vara sjuk är sämst så att säga. Igår sov jag iaf hela natten igenom tack vare sömnpillret, thank god! jag vaknade vid 11 och mådde faktiskt hyfsat, sen blev det värre under dagen men nu är jag redo för en natts rehabilitation igen :) godnatttt

Kommentarer
Postat av: rebecca posada LUUUND

Hej cooling :D. Hoppas du blir frisk, du kanske redan är det eller nåt :D hihi. Alltså jag har en riktigt bra känsla för det här året, och jag tror det kommer bli asbra. Nästa sommar får du och ella och lukas komma hit igen och så kör vi en sån "vad har hän under senaste året"-grej. av någon anledning tror jag att du kommer ha mest att snacka om haha :D. Jag fortsätter läsa din blogg och vara avis! Dock inte på sjukdomen, stackare. Se till att kyssa dina fiender medan du är bakteriell och fylld med virus och så där. du är så himla BRA! fortsätt ha det kul och röj. Tiden kommer väldigt fort tror jag, snart oktober..!

Puss på dig g33zz0r! :D <3

2009-09-27 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0