helgen

Lördag: Jag åkte med familjen till Alexs fotbollsmatch, dom förlorade men han var så duktig :) sen kom Ahn och hämtade upp mig och vi åkte och shoppade, 3 par skor, en tjol och en tröja blev det ! jättemysigt

Söndag: Gick upp tidigt, tog en dusch och sen åkte vi till kyrkan. Jag gillar verkligen kyrkan, konstigt huh? men alla är så trevliga och man gillar verkligen stämningen där. Efter det åkte jag med några vänner därifrån till Austin Downtown och åt och shoppade, jag hittade ingenting men det var kul ändå :)

Måndag: Idag är jag ledig från skolan och ska jag förmodligen åka till Forever 21 med Courtney ! iiiiih, jag älskar den butiken. Seriöst, jag vill ha allllltttt, men jag är ju rik så jag kan köpa allt, eller ? .... sen ska vi antagligen träffa Ahn och gå på bio, myspys ! www.forever21.com


Kommentarer
Postat av: Lollo

Sweetheart <3

2009-09-22 @ 11:07:29
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Caroline,

Härligt att se och läsa att du har det så bra. Moa var här och hälsade på förra veckan och när hon åkte hem så sa Lina "Fammo ska åka och hämta Caloline" (hon säger det nu istället för bara Lin, som förut).

Många kramar från Sofia, Lina och Lars

2009-09-22 @ 18:42:18
Postat av: johanna the lovely one now you know who i'm talking about

Wohooo Känns bra att gud visar dig den rätta vägen, visste att han skulle plocka fram ljuset inom dig. Herren välsigne dig!

2009-09-23 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0