friday night

idag kom jag hem med ett stort smile on my face ! Jag kom till skolan, hade mitt quiz i historia och ett matteprov, jag tror jag gjorde bra på båda :) Jag åt lunch med Emilie och Lacey, resten av skolan blabla.. sen var det PEP RALLY ! åh det var sååå ballltttttt, amerikaner are LOOOUD MAN ! kolla klippet, sänk ljudet bara, för som sagt: LOUD !



Ser ni ? hahah, sååå sjukt! teamat var "vi ska burn burnit " så jag och mina nya vänner hade på oss likadana hendrickson high school tröjor, med hänglsebyxlen och brandmanshattar, det var så roligt, bilderna finns på Sarahs kamerna så jag hoppas att jag kan få dom snart så jag kan visa er. Vi var heeeta, fattar ni ? burn burnit heta... ? eh ja.
Efter pep rallyt så åkte jag, Reaghan, Emelie, Megan, Sarah, Samantha, Courtney och några till som jag inte kommer ihåg namnet på, jag är sååå dålig med namn, iaf...hem till Sarahs hus och var där ett tag. Vi gjorde tacos och åt :) Alla är supertrevliga, jag tycker om dom jättemycket ! Sen började det iaf blixtra men vi åkte till matchen iaf, som senare visade sig vara inställd just pågrund av vädret, så vi åkte och åt glass istället, lite småsura för att det inte blev någon match menmen.. vi åt vår glass och sen körde vi hem alla, mig med och nu sitter jag här framför datorn. Det var min dag :)

Imån ska vi åka till stranden över helgen. Det ska bli superskönt, och jag kan ha tid för att jobba lite på min bränna också :) Det kommer bli grymt. På måndag är det labor day vilket betyder att vi är lediga från skolan, så vi kommer nog inte hem förrän måndag kväll. Talk to you then !

ELLA ! eftersom du aldrig läser din mail men kanske min blogg så, om du ser det här: Ring mig imån, lördag, klockan 5 på eftermiddagen din tid ! Du kan nummret hit, RIIING !

Kommentarer
Postat av: Tomas Bern

Hejsan Caroline!

Åkte förbi Austin på lördag. Vi visar San Antonio för svärmor Alicia. Åker hemåt på måndag eftermiddag. Funderade på att säga hej till dej (inte vet jag om det passar...), men jag ser att du är vid stranden denna helg.



Kram,

-Sandra, Alexis, Edy, Alicia och Tomas

2009-09-06 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0