if you had to...

jag, alex och dan åkte och åt nyss och på vägen hem sitter vi i bilen och jag och dan frågar varandra frågor som "om du fick välja, skulle du vilja kunna flyga eller andas under vattnet?" sånna frågor, alex sitter tyst i baksätet tills plötsligt:

- If you had to, would you sniff a hippo butt or a crocodile butt ?
Jag: dööör av skratt
Dan: ehh... the crocodile?
Jag: dööör av skratt
Alex: No, the hippo because he didn't fart
Jag: herregudmåstefåluftskrattarsåjaggråterdör

Jag dog, herregud ! helt out of the blue liksom. Han är så söt, som en liten, söt, klart störd lillebror (:


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahahahahahahahaha!

Gud vilken härlig unge!!!

2009-09-29 @ 12:45:06
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Sonya som saknar Caroline hur mycket som helst!

Hahahha, jag kan se det framför mig!!! Guu va kul! hihi, va mysig familj du bor hos :)

2009-09-29 @ 20:20:34
Postat av: Nathalie

vilken sötnos =)=)

2009-10-16 @ 09:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0