saturda... eh, lö..lörday, lördag !

det är lördag och jag är sååå lycklig att denna veckan är över. Igår hade jag tre prov ! TRE ! herrejesus, och så uppsatser och läxor på det. Jag är ändå stolt över mig själv för att jag klarade mig igenom veckan levande och med allting färdigt :)
Igår gick vi på fotbollsmatchen som vi vann, goo hawks ! fast matchen var rätt lame, inte så mycket folk där. Efteråt skulle vi åka till någon get-together-party-grej men det slutade med att vi körde vilse och höll på att dö på kuppen. Till slut hittade vi iaf hem till Nicole så vi satte oss på hennes pappas truck och bara pratade hela natten, supersupersupermys ! nu är jag hemma och ska bara ha en luuuugn lördag. Imån ska vi till Dallas och jag ska shoppa järnet förhoppningsvis !

oooch, jag pratade precis med ella och min svenska suger verkligen, jag var på väg att prata engelska hela tiden. Jag kommer prata så fult när jag kommer hem om typ 8 månader nu. Ville bara förvarna er, var min vän iaf tack ! :)

Kommentarer
Postat av: anna woxlin

men JAA då kan vi snacka amerikanska när du kommer hem, jag saknar det SÅ Mycket. och dig .

2009-10-05 @ 22:06:33
Postat av: Anna woxlin

ÅH :Dva bra då kan vi snacka amerikanska när du kommer hem ( SOM JAG LÄNGTAR) , jag sakanr att snacka det, och sakanr dig änu mer !!! <3

2009-10-05 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0