mumsig mjölkbaserad mat

den svenska tjejen fick det högsta betyget i hennes lektion om amerikansk historia :) jag är superduperglad och jättestolt, för amerikansk historia är suuuupertråkigt

för att berätta om något mindre nördigt... jag är supertrött på fett och socker. och mer fett och socker. och ännu mer fett och socker. Så igår åkte jag och Alicia och handlade och jag köpte grejer för att göra min egen lunch slippa äta fettig pizza och sockerdricka. Och så köpte jag glass. Supergod glass. Det må vara sockrigt men hallå, det är mjölk ellerhur ? och mmmm vad gott det är. Kaffeglass är vad jag kommer överleva på här, mums mums. Och varför inte slänga på lite Ben&Jerry's cookie dough? ja varför inte, finns inga anledningar så att säga.

Så snart Skylar och Alex går och lägger sig ska jag börja sleva i mig, för dom ska då inte sno den :) haha, oh nu går dom visst, excuse me !


Kommentarer
Postat av: Lucy !

Haha GUd vad gott det ser ut !! Bara for det ska jag kopa glass :( hahaha <3

2009-10-20 @ 18:51:30
Postat av: Anonym

haha, hoppas du är ett fetto när du kommer tillbaka<3

BJ's glass är AWESOME<3 :D

nästan som du :s

2009-10-20 @ 23:04:54
URL: http://ohmondeyeux.blogg.se/
Postat av: Camilla Lidqvist

GRATTIS!!!

2009-10-21 @ 08:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0