dallas baby

okej så Dallastrippen... vi hade planerat att åka på söndag morgon och tillbaka på kvällen men på lördag kväll bestämde vi oss plötsligt för att åka då istället och 15 minuter efter beslutet satt vi i bilen på väg ! Vi kom fram 3 timmar senare och tog in på ett hotell, jättefint och suuuperstor bädd med minst 6 kuddar var, jag sov gott som sagt ! Och badkaret, mmmmmmmmmm. På söndag morgon åkte vi till Dallas gallerian, i mitten fanns en isbana så efter 3 timmars shopping bestämde jag och Skyler oss för att åka lite skridskor. Efter det shoppade vi i 3 timmar till och detta blev resultatet :)
2 par jeans, 3 toppar, 2 tjocktröjor, en har jag på mig och ville inte ta av mig den för kortet för den är skööööön så, men den är likadan som den blåa fast röd :) ... och ett par glasögon. Jag är nöjd som en jättenöjd svensk flicka !



och för att sprida glädjen till sverige, DEN HÄR ÄR TILL DIG JOHANNA ! älska mig för evigt

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nice nice nice! =D längst till vänster ser grymt snygg ut!

2009-10-06 @ 10:51:51
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Aleks

Grymt snygg jacka :D

2009-10-06 @ 15:16:33
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Johanna the lövely one now you know who i'm talking about

OMOMOMMOMGOMGOMGOGM

OKej du jag pratar med ella i tel och hon säger: Jackan på carolines blogg och jag bara va? men jackan, gå in och kolla, och så seer jag det och nu gråter jag faktiskt, och du förstår inte hur mkt jag skrek, fråga ella nästa gång du snackar med henne. Du är den underbaraste syster man kan tänka sig! Det där är inte bara en jacka, det är en jacka jag skulle byta ut vilken pojkvän som helst mot! Detta är den lyckligaste dagen i mitt liv och jag ska hylla dig för evigt! Tacktacktacktacktacktacktack!!!

2009-10-06 @ 18:49:27
Postat av: Johanna Bern

OCH JAAAAAAA jag ska älska dig och prisa dig och hela grejen! In fact tänkte jag stanna uppe inatt bara för att ringa och skrika lite på dig med!

2009-10-06 @ 18:54:09
Postat av: Sonyaaaaa

ÅÅÅåååååh herre gud!!!!!! Du får jackan Johanna!!!!!!!!!! AAAAAAAAAHHHH!!!! Carro vet du hur mkt hon har tjatat om den eller? Det är helt sjukt! ahhahaaa, Johanna du måste vara lycklig som har en så go syster som vår älskade Caroline.

Saknar dig Carro<3<3<3

2009-10-06 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0