go forking

fredagen och lördagen bara flöt ihop, vad händer med helgen egentligen? megaracerfort går den! Igår åkte jag iaf till kyrkan. Vi ordnade ett haunted house för småbarnen vilket var superkul. Alla vara så söta i sina kostymer! Sen bara satt ni uppe, pratade, skrattade och hade jättejättemycket kul. Haha vi lekte typ "jag har aldrig" och det var ju ganska förvånande hur kristna ungdomar egentligen var under jesusfasaden! 
Klockan 3 fick vi en energiattack och bestämde os för att tränga in 20 ungdomar och 2 vuxna i en van och köra till våran pastors hus och "forka" hennes trädgård. Definitionen av forka är att man sticker plastgafflar i trädgården när det är blött i marken och när det torkar är det riktigt svårt att dra upp dom. Det var hillarious, jag skrattade så jag fick ont i magen. Det ska bli kul att se hur hon reagerade imån när vi åker till kyrkan igen :) Kvällen var iaf lyckad och klockan 8 på morgonen gav will mig skjuts hem i sin råballa bil och jag somnade i soffan direkt när jag kom innanför dörren :)

Klockan 1 vaknade jag av att Courtney ringde mig och vi åkte och fixade kläder för ikväll. Soccer tjejerna och baseball killarna ska klä ut oss till varandra så jag sitter här nu i min alldeless första baseballtröja, rosa of course :) Snart ska jag ut och trick or treat-a med skyler och alex och sen ska jag iväg till reaghen's. Jag är sååå excited, hoppas ni får en grym halloween allihopa! I KNOW I WILL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0