fredagspartymys

klockan är morning och jag kom precis hem från reaghen's. Jag, emmaleigh och naynay hade en sleepover och vi hade massa massa massa fun ! först gick vi på matchen men vi vann med så mycket så det var ganska boring så vi gick i halvtid. Sen åkte vi + nicole, kirkham, josh, ryan och brien hem till reaghen och hängde. Jag fick ett tillfälle att demonstrera min utmärkta biljardtalang... faktiskt! :)
boysen gick senare och jag och tjejerna satt uppe (för) länge och bara pratade, massa mys. Reaghen var tvungen att gå upp tidigt för en fotbollsmatch så vi andra gick upp med henne så nu tidigt lördagsmorgon är jag trött !

Idag ska jag förmodligen träffa Lee och på kvällen ska vi och girlsen åka till något känt haunted house här, typ spökhuset på liseberg, och ni som känner mig vet ju att det alltid är jag som står utanför och håller väskor medans alla coola går in ? ja, jag hatar spökhus ! jag hara aldrig varit i ett och jag hade planerat att aldrig gå in i ett men jag fick ju en "dare" från igår så nu måste jag ju. Min supersmarta, felfria plan är att gå bakom reaghen, klänga och försöka att titta så lite som möjligt. suck... ryan sa att dom puttar in människor i rum. Själva. Jag kommer börja gråta om det händer mig. Definitivt. Med hundra procent säkerhet. Bölande Caroline, god save me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0