lördagsgodis

IDAG ÄR DET LÖRDAG OCH JAG ÄR GLAD ! :) jag och Alicia kom precis hem från dagens shoppingtur i Austin. Forever 21 hade öppning av ny affär och den var huuuge ! jag var där inne i 2 timmar, HEHEHEEEEEE :) från forever 21 blev det en svart västkofta, en blommig tjol, en svart tubklänning, ett par jeansshorts, ett armband, en rosettplånbok, hårspännen och en roughborste :) iiiih, jag älskar allting. Det fanns jättefina svarta skinnjackor där också men jag hade inte riktigt lust att prova dom idag, det var så mycket folk överallt ! det får bli nästa gång, för tro mig det blir en nästa gång! - just det jag köpte en plånbok till Alicia också som hon pekade ut att hon ville ha, för idag fyller hon nämligen år ! Sen så bjöd jag på lunch, kinesiskt MMMMMMMMM.
Det blev en tripp till Old Navy också där jag köpte ett lila linne och ett par flipflops från JC Penney's. 
Enda negativa jag kan säga är att jag inte hittade mina American Eagle skor, menmen..

EN BRA DAG SÅ ATT SÄGA, ta er tid och dreggla över mina fina fynd. 140 dollar gick dagen på, alltså strax under 1000 kronor, har jag sagt att jag älskar amerikansk shopping?  



- crowdat på forever 21











   


hur var eran lördag mina svenska bekantingar ? :)



Kommentarer
Postat av: Lollo

Gud va fina kläder du köper min fina vän <3

det blev fotboll för min del =)

2009-10-11 @ 01:11:15
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Håller helt med Lollo älskar kjolen =)

2009-10-16 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0