dansgudens nya skor

jjjjaaaaaaaaa, man kolla mailen och får reda på att en ny forever 21 butik öppnar här i Austin på lördag ! dom 200 första besökarna får presentkort och man kan få upp till 200 dollar på det, alltså 1400 kronor räknade jag ut med min ultrasmarta superhjärna. Jag har redan övertalat Alicia att ta mig dit, eeehehhehee. Jag längtar :)
OOCH så vill jag köpa mina, snart mina iafallllll, skor :



dreggel, dreggel............................
annars idag så var dagen bra. Dansen var grym. Jag var grym ;) vår dans coach berömmer oss aldrig, inte så att hon är otrevlig eller nått men iaf, men idag sa hon "good job caroline" och alla bara whaaat, och jag bara eeh hihihi eh thank you :):) Har jag sagt att vi ska ha en dans show ? iih jag läängtar, dansen och fotbollen är höjdpunkterna på dagen. Nu ska dansguden äta muffins



Kommentarer
Postat av: Lollo

Det kallas Litteratur historien pucko! <3

2009-10-08 @ 16:09:58
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiiiiiiiiiiiiiiiiina skor <3

2009-10-08 @ 16:10:57
Postat av: Kalle

Öhh... Bor du i USA nu? :P

2009-10-08 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0