crazy dude do sprint, worship me

idag var det en bra dag i skolan,
hahah, om någon från min spanskaklass läser detta, ni vet hon amerikanska tjejen i filmen vi kollade ? som hade sååå ful spansk dialekt, herrejesus, så pratar alla här PLUS läraren ! ow well.. imån ska vi göra en spank pjäs och jag måste spela en crazy dude som tror att väderkvarnar är jättar, jag är perfekt för rollen så att säga.

I fotbollen var vi tvungen att göra sprint och det var varmare än vanligt idag ! jag drack typ fem kilometer vatten efteråt, herre jag höll på att dö. Men jag gjorde ganska bra, jag, (hur säger man keep up ? ni ser ju, min svenska börjar suga) men aja, jag höll samma tempo som dom flesta i laget så jag var hur nöjd som helst, coach också ;)

johanna, jag är glad att du blev glad över jackan :) Du kan ringa mig och avguda mig när du vill för jag saknar dig !



eeeeeeeehehehehehehehehehe <3


Kommentarer
Postat av: Alex

Ska du spela don quijote? :O

2009-10-07 @ 11:01:04
Postat av: Lollo

Precis, Don Quijote? Hahaha!

Läser vi i skolan just nu ^^

2009-10-07 @ 20:19:14
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahahhaha, är jag efterbliven ? jag gjorde ganska bra, i did pretty good ? hahahha, cccccccccccccccccp !

2009-10-08 @ 02:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0