coola killar åker moped

värsta jag har gjort i hela mitt liv, ska jag berätta allt från början ? okej, the story om min död:
Vi, jag, reaghen, nicole, naynay, emmaleigh och ryan, åkte dit tillsammans. Kön till huset var superlång men vi hade kul medans vi väntade, jag försökte att inte tänka på ontet i min mage. Okej.. herre, plötsligt känner jag att någon andas i min nacke så jag vänder mig om och herregud, jag skrek och skrek och skrek och skrek, sen dog jag av en hjärtattack. Möt min kompis:



jag återfick min rörelsekapacitet efter en stund, började skaka och jag skulle kunna dö av min egen nervositet. Kön blev kortare och kortare och vi var plötsligt längst fram och jag var helt oförberedd, jag trodde att jag skulle börja gråta, men jag bestämde mig för att skratta åt den hemska situationen istället så ja, jag gick in. Min så kallade vänner hade lovat att jag skulle få gå i mitten för neeej dom var ju inte rädda alls men 2 sekunder in i rummet var ju jag längst bak iaf, NOOOOWAY tänkte jag, puttade mig fram och klängde mig fast i Emmaleigh, och ja, det var ju där jag fortsatte att vara under hela resan i huset. Blundandes. Med ena handen runt hennes axel och den andra runt midjan och min panna inkörd i hennes luva. Jag mumlande för mig själv att dom inte var på riktigt och att jag skulle vara lugn, på svenska uppenbarligen för alla började skratta, ANYWAY... Herre, det kände som jag var där inne i två timmar. MINST. Iaf så kände jag hur alla kom fram till mig från sidan och såklart eftersom jag blundade försökte dom få mig att titta. typ "i am pretty, i promise, look at me". No way tänkte jag och grävde mig ännu mer in i emmaleighs luva, skrikandes :) OKEJ, och så det värsta, RYan gick bakom mig och höll i min tröja hela tiden tills jag kände att han släppte och så känner jag plötsligt att det är någon som flåsar mig i nacken och typ tar med sina händer upp och ner på min midja, as creepy, och dom är inte ens tillåtna att ta på folk så jag skrek att jag skulle slå honom om han fortsatte, fortfarande blundandes såklart. Men han bara skrattade och sen försvann, ÄCKEL.

Om ni ens vill föreställa er vad jag gick igenom så kan ni ju kolla på ett litet mysigt videoklipp som jag så snällt länkar till här, the story om min död:



johanna sjöng en fin sång till mig om coola killar som åker moped och hon ville att jag skulle döpa nästa inlägg efter den,

coola killar åker moped,
gasar så att handen går ur led.

Coolt Johanna, coolt.

 

Nu ska jag sova och drömma om blomsterängar. Fyllda av monster. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: victoria

MEN KÄRA HJÄRTANES fyfan. jag som skriker av gasten. EH HEH.



men johannas sång verkade ju fin iaf.

2009-10-25 @ 11:59:32
URL: http://ohmondeyeux.blogg.se/
Postat av: Joella

USCH! :O Jag känner med dig! Kan inte ens titta på en skräckfilm, då skulle jag definitivt inte klara det spökhuset! RYSER!

2009-10-25 @ 22:58:15
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jo det ska bli skitkul! ska vara där fredag till måndag, ryanair har så konstiga flygtider nämligen. Japp nu är hickan borta för alltid (kan man ju tro)

2009-10-26 @ 11:34:45
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lotta

Caroline!

Jag lider med dig, jag hade också en sån där "aldrigvistasiettspökhusihelamittliv"-pakt med mig själv men den sprack när alla sa att jag var jordens mesigaste och efter att ha betalat 50 spänn och blundat mig igenom Gasten kan jag försäkra världen om att jag aldrig gör om det. Och så finns det ställen som dessa. Jag tror det var bra att du blundade... :P

"Hittade" bloggen idag och det verkar som du har det riktigt bra och din design på bloggen är jättefin!

Fortsätt ha det bra och håll dig borta från spökhus!

Kram/Lotta

2009-10-26 @ 18:56:58
URL: http://pancaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0