Are you talking to your icecream?

idag var skolan ganska skön, dagen gick fort och reaghen får mig alltid att skratta så sjukt. Efter skolan åkte jag och Sam och solade så nu är jag bruuun, jag måste ju hålla farten med alla mexikaner här ;)
Roligaste idag: Jag sitter hemma i min soffa, äter glass och pratar på skype, min dator har ju en mick i sig (hehehe.. ja.) så det var ju inte som att jag hade något stort headset på mig eller så. Så kommer iaf Alicia hem och jag säger Hi och fortsätter att prata. Hon kommer in i vardagsrummet och kollar superkonstigt på mig en stund och säger: "Are you talking to your icecream?" Jag höll på att dö... herrejesus.

Nu ska jag göra mina läxor. Eller kanske skriva mail och facebooka lite istället........ KAANSKE


Kommentarer
Postat av: Lollo

Va heter du på Skype sweetie? =) <3

2009-10-21 @ 12:39:38
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ledsen, men hittar dig inte =(

2009-10-21 @ 14:50:24
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0