all the single ladies

en dude i min dansklass dansade hela single ladies dansen idag, jag låg på golvet och skrattade men han var verkligen duktig ! jag är ganska så säker på att han är gay, cool är han. Jag ska filma det någon annan gång så ska ni få se :)
annars så var dagen som vanligt, rolig fotbollsträning :) helgens planer är fotboll på fredagkväll, skyler's cheerleadingtävling på lördag och sen häng med tjejerna på kvällen. På söndag ska jag och Sam shoppa och sen ska Sami joina oss och så ska vi ha single ladies night för att muntra upp hennes break up. ALLL THE SINGLE LADIES, OH OH OH




idag var en sorgens dag. Dagen då min marabouchoklad tog slut, OH WELLL jag hittade några färska jorgubbar i kylen. fruuuukkkktttt ♥ 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, du är så sweet min vän =)

2009-10-15 @ 14:50:28
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan äta marabou när jag vill.



jag kan äta maaaaraaabooouuu



jaaaaaaaaag kaaaaaaaaaan ääääätaaaaah



... :c henn-ger du me' mei-h?

2009-10-16 @ 23:18:35
URL: http://ohmondeyeux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0