a little taste of sweden

idag sov jag till 10 för vi var lediga, gick upp, duschade och sen ringde louise :) supermysigt! Sen ringde jag Christian vilket också var supernajs :) jag vill bara ringa hela sverige och prata med er ! jag har precis fått min mobil att funka så nu kan jag göra det utan dåligt samvete :)
Klockan 2 kom Lee och hämtade upp mig och jag vet inte, var det en dejt? jag vet inte... haha, min koll på dejtingvärlden här är noll men eh ja. Jag vet inte :) Iaf så hämtade han mig med sin bil och vi åkte till ikea. Jag trodde att det skulle bli helt weird men det var jättelätt att prata med honom och vi hade det supertrevligt. Vi åkte iaf till ikea för att jag hade sagt att jag saknade svenska köttbullar, så vi åt och han var supersöt och betalade för det :) det var lite lame sådär och jag tyckte att det var lite konstigt men tydligen är det så det går till här, så det var sött. Sen efteråt åkte vi hemmåt och sjöng Taylor Swift i bilen, haha han är så töööntig. Men det var kul :) 

Nu sitter jag och Alicia och kollar film och har det trevligt. Sa jag att jag hittade bilar och marabouchoklad på ikea ? vi sitter och mumsar på det nu, mmmmmm marabou!

Imån ska jag till skolan och efteråt ska jag stanna kvar och försöka att ta mig ur min engelskaklass för den är svåååååår :) nu ska jag fortsätta kolla film och sen gå och lägga mig tidigt :) natti!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

En romans på gång eller??haha

2009-10-16 @ 09:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0