torsdag med chockladbollar, sirap. och så träning på det!

dagen var bra, jag var väldigt trött och somnade på bussen både på vägen till och hem från skolan och eeeh under engelskalektionen, men bara för några sekunder men vad förväntar dom sig när jag har fotbollsträning precis innan och så ska vi sitta och läsa i 50 minuter? Nej tack. Sovtime? yes please.
Iaf, så nöjde ju inte sportiga jag sig med sprint på träningen utan efter skolan åkte jag till gymmet med alicia. Dom har familjekort där så jag kan gå helt gratis med dom om jag vill :) och imån har vi långdistans och måste springa 6 km, hahah jaaaaaaa långdistans ! i denna värmen är 6 km långdistans okej? jag går fortfarande i shorts och linnen om någon undrar där hemma i kylan :):):) trriiiiivs så att säga
nu har jag precis gjort klar min spanskaläxa och ska ta itu med historian och engelskan snart, JUUUST DET: jag fick mitt report card idag också, jag orkar inte ta bild på det som förra gången så ni får bara lita på mitt skrivande :)

spanish: 97
algebra 2: 100
US history: 99
physics: 96
dance: 98
soccer: 100
english: 87

och engelskan var bara bajs för att jag kom in i den nya klassen sent och missade massa grejer men jag är helt klart nöjd! Vad annars hände idag, jaaaa jag vill bara skriva för när jag är klar så måste jag göra läxor så... 
aaaaaaaa hahah, just det. Jag åt en våffla sådär passande efter träningen och sen tog jag inte bort tallriken från golvet och så skulle jag säga något till dan och rullade över... rakt i min sirapstallrik, det var lite sådär lagom mysigt för min rumpa, men ganska så roligt också. Alicia och dan rågarvade och nu har vi fotobevis och allt.
Igår bakade jag chokladbollar som för riktigt uppskattat och Chantal i min engelskaklass fyllde år idag så jag tog med mig en till henne, hon tyckte dom var delliiiiciouussss. Jag stoppade in bananbitar i dom också som smakade suuuper, "caroline tipsar".. HAHHA, ja min blogg är cool.
haha, nu kom alicia ner och jag berättade att jag skrev om sirapsgrejen och hon sa " oooooh about your sticky butt?" aaah, normal som få.
What else... jo farmor och dallasfamiljen kommer nog snart hit och hälsar på vilket ska bli superroligt. Jag var lite osäker på om jag ville först men sen bestämde jag mig för att det skulle bli kul att se dom :)

okeeeeej, läxorna ropar på mig, jättehögt. VI HÖRES, pussnuss


kommer ni ihåg att jag berättade om dansengrejen vi gör varje fotbollsmatch, jag hittade iaf video på det på youtube. Det är bara the band som syns men hela publiken hänger på, jag står nog där i något hörn och kör mina snygga moves. ENJOY:

 


Kommentarer
Postat av: Lars Bern

Hello Sticky Butt!

Grymt impad av ditt report card Carro. Är det enklare än hemma eller är det du som är en stjärna?

Kram Lars, Sofia o Lina

2009-11-13 @ 09:34:42
Postat av: Anonym

heeej :D <3

gud va kul du verkar ha! och rolig fotbollsmatch :D

ville bara säga att det är den 13 november och det snöar. mycket. fast det lägger sig typ inte :/ men du fattar grejen, det är kallt!

puss ha det bäst! <3

2009-11-13 @ 14:33:53
Postat av: victoria

meeeeeen vad mysigt du verkar haa deeeeeet, äckeeeeeeeel, jag önskar att jag kunde ta min flygande matta & komma och våldgästa dig, åh :c

awesome det verkar gå i skolan också? SERRI ÄCKEL.

saknar dig typ... GAAAAAAAAAAAAANSKA mycket.



snart är det naturjulfest.

2009-11-13 @ 17:49:30
URL: http://ohmondeyeux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0