skohohola no more

det är fredag och jag kom precis hem. Divi skjutsade mig i sin nya skitsnygga bil, jag vill också ha körkort!! Nu har vi iaf tre skolfria dagar att se fram emot. Idag ska jag bara inte göra någonting och imån kommer farmor, edy, tomas, alexis och sandra! jag är superexcited, ska bli så kul att få se dom igen och kul att dom får träffa min familj :) dom stannar till söndag, då ska vi till san marco och shoppa! ah och imån kväll är det party hos ashely's för hon fyller 17 år!
nästa vecka är det bara måndag och tisdag i skolan och sen är vi lediga för thanksgiving resten av veckan, SKÖÖNT så att säga.



min supersöta superkusin helena som just kom till jorden
aaaaaaaaaaawwwwwwwww


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0