mr mayer

åååååh bästa dagen ever !
den började dåligt, jag vaknade med värsta huvudvärken någonsin och näsan och halsen full med ni vill inte veta. Så jag stannade hemma och bara sträckkollade project runway, det var marathon på tv, toppen! sen somnade jag i jag vet inte hur många timmar, vaknade och gick in på john mayer hemsida bara för skojs skull liksom. Kollar in var han ska spela någonstans under hans vintertour OOOOCH TROR NI INTE ATT DET STÅR AUSTIN DÄR ELLER? stort och tydligt: 8 mars i Austin i Frank Erwin Center
ÅÅÅH det gjorde ju bara min dag ! jag ska bara prata med alla jag känner och tvinga någon att följa med mig. Och om dom inte vill det så går jag själv. Det spelar ingen roll, jag vill bara gå !! jag kan hänga med john... ja,m vi kallar varandra med förstanamn. Han kallar mig till och med bernie ibland, carro också men jag gillar inte när han gör det.. haha åh john ;)
HAHAH, okej lame. Hahah, jag skrattar högt åt mig själv. Men aja, total lycka iaf. Det får kosta vad det kosta vill, jag ska ditttt ! :)



"it's been a long time in Austin too" - men ser ni eller? Han villl verkligen att jag ska komma!


Kommentarer
Postat av: Lars Bern

Kul när favoritartisten har vägarna förbi. Jag kallades faktiskt också för Bernie (Börnie) i mellan- och högstadiet. It's been a long time...

Det är så roligt att följa din vardag. Känns liksom så nära men ändå långt bort. Vi längtar alla efter dig och avundas släkten i USA som får träffa dig snart.

Kram /Lars & tjejerna

PS. Igår så sa Lina att hennes älsklingar är "Caloline och Hanna". DS.

2009-11-14 @ 14:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0