helgens uppdatering

igår kom edy, tomas, alexis, sandra och farmor hit från dallas vid 2-tiden. Dom fick se var jag bodde och så sen åkte vi och min värdfamilj ut och åt, past med kyckling blev det för mig, mmmmmmmm :) sen åkte vi och shoppade på high land mall men jag hittade ingenting. Efter det var det ju tänkt att jag skulle åka till ashleys party men hon hade fått influensan så det blir förmodligen nästa helg någon gång :) så istället åkte jag med dom andra till deras hotell och sov över med dom, massa mys. med pretzels! åh det är min amerikanska favorit! mmmmmmm, haha massá mmmmmm
på söndagen gick vi upp, åt hotellfrukost på sängen och sen åkte vi iväg till san marcos och shoppade. Det blev ett par vita converse och superball klocka. Det var verkligen supermysigt att dom kom hit!

nu ska jag snart börja med mina läxor. Ska bli skönt med lov snart though, bara måndag och tisdag sen är vi fria! awesome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0