fredagsparty på en tisdag

jag kom precis hem :) lee smsade och frågade om jag ville hänga med han och hans vänner och kolla film där han jobbade. Har jag berättat vad han jobbar med? haha, ni vet såna där uppblåsbara hoppgrejer för barn? aah, på ett sånt ställe jobbar han, fulllllttt med såna! och ibland måste han ha på sig en rosa kanindräkt, jag doog när jag såg bild på det. Haha, men det var sött. ANYYWAYYY, vi och han homies lekte runt i hoppgrejerna ett tag och sen kollade vi på school of rock, najsnajs. Nu är klockan sent slagen och jag ska sova. HUR LÄNGE JAG VILL. för imån är vi lediga för att det är veterans day när vi hedrar alla krigsveteraner. Det var rätt ballt idag i skolan, vi samlades i aulan, som btw är HUUUUGE, och så sa vi the pledge för america och texas och sen kom det soldater och pratade om krig, ineterstiiiiiinnnggg, faktiskt :)
aja, sova var det ja, mr säng here i come!

Kommentarer
Postat av: Lucy

haha Mister sang ;)

2009-11-11 @ 18:49:34
URL: http://morgansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0