ojojoj, nu blir det careglasses johanna

jag känner att jag är inne i värsta bloggfasen nu, jag tycker om att skriva av mig om allt som händer! jag skulle vilja att alla där hemma hade en blogg så att jag skulle kunna läsa om alla andra också, jag älskar att läsa svenska bloggar, det snöade nyss right? uppdaterad så att säga. Idag har jag inga läxor så jag har tid att svara på ointressanta frågor.

Saknar någon just nu: Vem saknar jag inte?!
Svär ofta: för mig själv, och på svenska in public, amerikanerna förstår ju inte iallafall :)
Sjunger i duschen: ALLTID, min värdfamilj har redan berömt mig
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: vi ska ha en pyjamasdag nästa vecka så... ABSOLUT!
Skrattar åt mina egna skämt: jag skulle väl inte säga ett skämt jag inte tyckte va roligt eller?
Äter snabbmat varje vecka: eeeeeeeeeeeeh....

HAR DU :
Piercingar: nej, min kropp är ren, ( HAHAH, kommer du ihåg johanna??, god jag skrattar så jag dör)
Syskon: världens bästa syster
Pojk/flickvän: nehedu, jag behöver ingen dude som drar ner min coolhet
Jobb: noooope
För många vänner: jag har 446 facebookvänner.
Färgat håret: jag gjorde svarta slingor i 5an med magda, vi var allt bra coola. Nu är det blont, perfaaa
Bra självförtroende: ja det skulle jag vilja säga :)
Varit kär: nej.
Gjort något olagligt: jag hade på mig rosa militärbyxor en gång i 7an sa johanna
Somnat i skolan: senast idag
Varit på en blind date: hahhahahahha
Sovit en hel dag: ja, sova är min passion

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegeln: på morgonen
Ha ångest: nej jag kör på
Drömma mardrömmar: igår drömde jag om att alicia väckte upp mig och sa att min glass hade smält
Klä dig i svart: jag gillar svart, alicia frågade om jag var deprimerad förra gången jag kom hem från en shoppingdag
Gå till kyrkan: every sunday, and i like it!
Röka: nähäj
Ljuga: jag försöker att låta bli
Hata folk: haha, jag börjar alltid hata så mycket när jag pratar med christian, men nej jag tenderar att överdriva :)
Lita på folk: folk och folk, jag litar på mina vänner

VEM :
Saknar du: alla svenskar, och lucy, för hon är amerikan nu
Vill du döda: våra fåglar ibland, men nej.
Rörde dig sist: alex satte sig precis på min rygg och kallade mig "a swedish pancake", dom är platta.
Vill du slå: alex för min rygg gör ont nu, fast bara lite löst sådär :)

SISTA PERSON SOM:
Sov i din säng: jag
Fick dig att gråta: johanna, haha när hon bölar, bölar jag... tönt
Orsak till frågan över: jag sa ju det, hon är töntig
Du delade en dricka med: jag vet inte, reaghen snodde min lemonade idag, suck
Skrek åt dig: alex skrev "SILENCE!" till mig i bilen idag för han försökte sova, uppenbarligen.. 
HUR: 
Svarar du i telefonen: Hello? no, she isn't home right now.. nooo, im the retarded swedish exchangestudent.
Fördriver du tiden: haha bloggaarrrrr
Mycket pengar har du: oooohohoho, jag har inte checkat sen mina två senaste shoppingrundor, wooppsi
Ofta träffar du din familj: inte alls just nu ju! whats up with that?

ah såååååååååå så är det, haha eller ella?
en bild också för det gör ju mina ointressanta frågor så himla mycket mer intressantare


farmor, helt okej uppstoppad person, edy, sandra och alexis :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

pa nogot underligt satt gillar jag verkligen denna mening, hohho :)



Saknar du: alla svenskar, och lucy, för hon är amerikan nu

2009-11-26 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0