det var två svenskar och en tysk...

skolan var heeeeeelt ok så att säga. Förutom fotbollen, jesus, vi var tvugna att springa 3 miles, vilket är typ 5 km. Kanske inte låter så mycket men jag var förskyld och en sådär 30 grader värme på det gör det hela lite svårare. Men jag var faktiskt ganska bra, lite över medel så yeeees, cool är man. Imån har vi sprints och på fredag distans igen, whoohoo.
Efter skolan skjutsade alicia mig till austin, vi åt och sen mötte jag upp Dorina, lö tysk, och Maria, el SVENSKO! det var suuupernajs. Det var första gången jag träffade Maria och första gången på 3 månader som jag såg en svensk i verkliga livet liksom, AWESOME. Vi gick direkt till forever 21, lovelovelove, och jag köpte massaaaa. Jag är trött som en åsna nu så jag orkar inte ta bilder på allt men kanske imån och jag har lust och tid :)


Dorina, Maria, cool person

Imån är det torsdag och det är final i project runway, heja carolhannah,
pusstuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0