det var en tidig lördagsmorgon

5 fakta om min helg so far:

  1. Fredag: Vi skulle ha ett pep rally men det blev inställt för att dom svarta och mexikan-gangstrarna på min skola skulle tydligen ha en stor fight under det. WOHOOO så är det i USA. 
  2. Fredag: Amerikansk fotboll, Hendrickson förlorade men vi hade kul ändå :)
  3. Fredag: Gick och la mig sent.
  4. Lördag: Gick upp tidigt.
  5. Lördag: Nu ska jag snart åka iväg på utbytesstudentträff, ska bli jättekul att träffa alla najsiga européer igen och förhoppningsvis kan jag få lite shopping gjord i Austin !



Förra pep rallyt :)


Kommentarer
Postat av: Camilla Lidqvist

Fullt upp Caroline?

Just go for it - and have fun...

Love

2009-11-07 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0