black friday

jag ska berätta om min black friday upplevelse nu så ni som inte har läst tidigare inlägg men planerar att läsa detta så skulle jag rekommendera att läsa inlägget döpt till blablabla black friday för att inte framstå som retaderade :)

vi började klockan 10 på torsdag kväll med att ställa oss i kö utanför toysrus för att köpa julklappar till alex och skyler. Det blir ändå ganska kallt ute här på nätterna så jag fick tilfälle att ha på mig min dunväst och mössa! SUUUPERMYSIGT. Efter två timmars köande (man köar för att få tag i sina grejer innan allt tar slut) så släpptes vi in och herrejesus, man kan ju tänka sig att föräldrar till små barn skulle vara försiktiga och gulliga men nähänej, det var armbågande, puttande, stampande, no mercy at all! haha, nej vi sedan ställde oss i kön för att betala var den så lång så att man inte ens såg kassan från slutet. Men det var kul iaf, jag tyckte det var ganska underhållande att kolla på alla amerikaner som kämpade för att få sina barns leksaker.
Efter toysrus åkte vi till old navy och det var lika crazy där, fast efter kläder då.. Jag hittade en väska, ett par pyjamasbyxor, ett par mjukisbyxor med matchande mjukiströja (caroline glömde packa mjukisbyxor hit, det har varit 3 tuffa månader!) och en navy blue randig tröja:

  
väskan och min randiga tröja :)

sen åkte vi till andra ställen men klockan var typ 4 på morgonen så jag stannade i bilen och sov medans alicia och dan åkte och shoppade mera. Vid klockan 7 stannade vi på whataburger och åt eftersom vi inte hade ätit sedan våran lunch/middag klockan 3, ååh man var bra hungrig.
Sen åkte vi hem och jag sov till klockan ett, skönt! sen spenderade jag dagen pratandes lite sådär halvdöd med ella och johanna på skype. Klockan 6 bestämmer jag mig för att åka med alicia och skyler som skulle kolla en klädbutik som skyler gillade. Vi shoppade där för ett tag, åkte och åt och sen till en skoaffär. Goosh, tar shoppingen aldrig slut kan man undra? kan inte caroline sluta shoppa kan man undra? nej det kan hon inte. Det slutade med att  jag kom hem med två par nya skor i min ägo,



jaja, jag vet att det är två par av samma sko men ser ni hur söta dom är? för att inte tala om sköna!! och det var ju ta två få 50% off på det andra paret, man kunde ju inte stå emot. Nu ska jag bara få mitt bankkontonummer från pappa så att jag kan kolla mitt saldo och få lite kontroll över min ekonomi :)

bahahahhaaajjj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0