austin, capital of texas

jag hade en riktigt bra dag och gjorde massa av turistgrejer i austin med dom andra utbytesstudenterna. Nästa helg ska jag och Dorina, en tysk och hennes svenska utbytesstudentsvän maria åka och shoppa, det kommer bli GREAAAAT


Shonghong (stavning?) Jan, cool person, Dorina, Hingpong (stavning?) Marin and Christoffer.


Marin och Dorina, tyskländarna. SER NI HUR FINT VÄDRET ÄR ? NOVEMBER HALLÅÅÅ ?

och ny design också, jag hade lite saknat det rosa så så blitte det !


Kommentarer
Postat av: Lollo

JAG VILL OCKSÅ HA FINT VÄDER!!!

2009-11-08 @ 12:00:34
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: victoria

shit, 'cool person' liknade nästan dig lite!

vilka misstag man kan göra alltså

2009-11-08 @ 18:52:42
URL: http://ohmondeyeux.blogg.se/
Postat av: Mats Bern

Vilka sköna bilder!

Maria, David och jag var på orienteringsläger på Åland. 7 grader varmt och mulet, vilket är toppen för november. Vi hade skojigt.



Du börjar få rätt schysst blandning av engelska och svenska. Skojigt. Det betyder att du acklimatiserar dig.

Stora kramar,

Mats

2009-11-08 @ 21:27:01
Postat av: Moa

Hej Caroline!

Skönt med värme i november! jag åker till Dallas

på lördag den 14 november och stannar till den

30 november. Skulle vi kunna ses då eller blir det för mycket hemlängtan för Dig???

undrar Moa

2009-11-10 @ 01:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0