vinterkänslor - bättre sent än aldrig

jag känner ändå att livet är bra! allting är bara så himla toppen, nästan lite för bra för att vara sant. Igår pratade jag på skype med victoria, joanna och christopher (och så jonathan då haha) på skype, folk som jag träffade i new york och blev jättebra kompis med men som jag knappt har pratat med på ett halvår. och det var verkligen hur kul som helst, jag skrattar alltid mycket men så mycket som jag skrattade igår har jag inte skrattat på länge. Men jag ska inte underhålla er med våra internskämt. Jag tycker iaf om våran ny-grupp så himla mycket och alla är så sjukt sköna människor, helt olika men som bara är grymt bra allihopa.

Sen pratade jag med lucy idag och det är ju alltid en fröjd! vi har alltid kul, och vi pratade om att hon kanske, KANSKE, ska komma ner till texas och hälsa på i några dagar i vår. Det är ju fortfarande på kanske-stadiet så vi vet ju inte om det kommer funka för alla och så men GUUUD VA KUL det skulle vara om hon kom.
Plan nummer två är att när hon kommer hem kommer hon ta körkort, sen tar vi en roadtrip till stockholm och hälsar på alla ny-människor på en liten reunion. Så sjukt kul!

Och sen, som om inte moset var tillräkligt utan grädden, så pratade jag nyss med alicia och vi ska ju upp till New York över spring break och då ska vi, ganska så säkert, åka skidor över en dag på "ett litet skidställe" där i närheten:


iiiiiiiiih, jag vet inte om man ser så bra men det är nästan bara svarta backar och det ser bara helt cp underbart ut! så himla himla himla himla himmelnajs


lucy visar snö i camen och förhöjer vinterkänslan ännu mer. Dom har kramsnö i Utah nu! :)  

åh detta halvåret kommer gå så himla fort för det kommer vara så himla bra
- New York
- Skidåkning
- John Mayer
- Nevershoutnever
- Lucy :):)
- Six flags med fysikklassen
- och bara varje dag att spendera i detta fantastiska land, haha, nej men jo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0