tagga tagga nyår

idag är det den 29 december, tisdag och det är ju helt stööört att det snart är nyår och att halva min tid typ har gått då, helt crazy! På nyår ska jag nog vara med Jayme och hennes buddies vilket kommer bli sjukt kul! jag hoppas bara att jag blir frisk för i nuläget kan jag inte andas genom näsan :) jag är sjuk heeeeeeela tiden. Det är nog för att det är nya bakterier och sånt här som inte finns i sverige som jag utsätts för.

Har jag sagt att jag fått eget badrum förresten? det är gryyymtt! eget badkar och dusch och suuuuperstor spegel. Bättre blir det inte :) Innan delade jag ju med skyler och alex men dom flyttade ner till ett annat badrum så yes :) score så att säga

Snart om några minuter ska vi åka och lämna av alicias föräldrar på flygplatsen så att dom kan komma hem till new york igen. Jag ser jättemycket fram emot mars, mars kommer bli storslaget. Först JOHN MAYER som kommer bli dööende bra, och sen är det vårlov och då ska vi upp till new york och förhoppningsvis, cross my fingers, så kommer det vara snö där och alicia har sagt att isf kan jag få åka skidor!! ååååååh, marsmarsmars!! superduperexcited.

Nu är det snart dags att åka och jag sitter fortfrande i pyjamas så bäst att jag går och gör mig i ordning. Fast vi kommer aldrig iväg i tid iaf, min familj är sega i höövvet när det gäller tider :) tummmeeeee upppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0