jullov

hallulujah för jullov! 
dagen började med supermysigt skypesamtal med rickard för första gången på ett halvår! ett helt "adekvat" samtal, eller vad säger du? haha. Sen kom Jayme och hämtade upp mig i sin nya bil, AVIIIIIIS. så okte vi till lakeline mall och shoppade julklappar. Jag kan ju inte skriva vad jag köpte för det finns ju en chans att min familj kollar min blogg, men jag hittade en julklappis till dig ella! heehehehheee, späänande spännande.
Sen åkte vi hem till henne, hon bor mitt ute i ingenting på en farm!! skitcoooollttt, med traktorer och allt! så när dom ska skörda eller vad man säger har hon lovat att jag ska få komma och köra traktor, heheeee. Sen åkte vi och kollade in hennes kor (!) som hade tagit sig ur hagen så vi var tvugna att jaga in dom igen, jag skrattade så jag inte kunde andas!! Sedan körde vi crossbilar på fälten, skiiiiiiiitroligt! Jag skulle så kunna va en farmare, eller va? haha, helt min grej. Sedan åkte vi och hälsade på hennes svenska farmor (!) fast hon var typ 100 år och kom inte ihåg någon svenska, men världens gulligaste tant som inte slutade prata om att Jayme hade hål i jeansen... "don't you have any better jeans than that? You want me to sew those for you?". Så sweet :) Sen åkte vi och åt mexikansk mat med hela hennes släkt typ, verkligen supermysigt. Världens sötaste släkt, helt galna i huvudet allihopa, men supersöta!

Dom hade världens coolaste grej på the mall, en virtual rollercoaster. Klippet är långt men kolla början så förstår ni vad det är. OOOOCH man kan göra sin egen rollercoaster först och sen åka den i maskinen, SKITBALLLTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0